sova är skönt

Jag hatar när man somnar på soffan och att någon sen väcker en, en stund senare. Jag sov en timme sen fick jag en av våra stora kuddar rakt i huvudet, trodde fan jag skulle dö. Så det var bara till att gå upp. Nu har jag startat en maskin tvätt, dock inte det jag borde ha tvättat, mitt vita linne. Som jag kanske ska ha imorgon när det är skolfotografering som gäller.

Nu tänkte jag ta ut step maskinen ( inte en sån där tråkig sak som går upp och ner utan åt sidan. bild kommer! ) Det är så otroligt skönt att få jobba lite. Dock behöver jag det egentligen inte nu, då jag har gått ner mer i vikt, vet inte hur mycket men igår när jag stod och borstade gaddarna såg jag hur mycket brallorna hängde i rumpan, min fina rumpa som jag var så nöjd över. höhö.


Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0