jag mår bra, jag är okej.

Åh. ni ska bara veta hur bra jag mår just nu, jag skuttar fram ( trots att jag är trött, men det är ju inget större problem, än i alla fall ) jag känner mig, jag kan inte en förklara det i ord. Allt är perfekt och det känns som om inget kan förstöra det.

Jag mår bra i  mig själv, jag vet vem jag är, jag vet vad jag vill. Och jag har säkert sagt detta hundra gånger men det är fortfarande min blogg och det är som en dagbok för mig. Jag försöker inte bli känd, jag bryr mig inte om ingen läser - den är till för mig. sen att folk läser den är bara roligt. jag vill bara bearbeta mina känslor, för det måste jag. Det bubblar inom mig och åååh , jag är gladis. 

Jag mår bra, jag är okej.


Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0