jag är vaken i tid!

Annars, vid denna tiden, brukar jag ligga i sängen. Knappt redo att stiga upp. Nu, idag är jag näst in till färdig. Jag ska bara platta håret och byta om från mina vita jeans till ett par ljusa istället. Och borsta tänderna. Sen är jag redo för skolan. Föresten, kan man någonsin bli redo för den? Haha!

Dagens outfit kommer antingen om en stund eller så får jag helt enkelt fixa den när jag kommer hem igen i eftermiddag.
Idag måste jag verkligen få tag i min praktikplats. Dom svarar inte när jag ringet, gr. Men det är bara ett stenkast från min skola så tänkte knalla bort där idag, så får dom se vem jag är. Dock har jag en aning om vem min handledare är. En gammal pojkväns mamma. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0