jag är ett levande bevis på att vi människor är knepiga.

Dagen har varit händelserik med mycket på schemat. Eller det har känts så. Gå hit och dit, långa promenader och långa "lektioner". Ja, jag har praktik just nu. Jag är på en tränings skola för utvecklingsstörda, förståndshandikappade m.m. Det är spännande men gud, man blir trött i huvudet. Jag har ett lite försprång då jag redan jobbat med detta en gång tidigare. Enda nackdelen var att jag var mindre, förstod men inte så mycket som jag gör idag. Min mentor sa att man skulle bli trött i huvudet och ja, har har rätt. Jag hade bara glömt bort det. Det är trots allt två årsen sen sist.

Nu är hösten här och jag är glad! Som jag nämnt tidigare älskar jag hösten, det är min årstid. Enda nackdelen är att det är så fruktansvärt kallt på morgonen, burr. Jag har nya stövlar, och jag är rätt nöjd. Nu ska jag bara inhandla ny vinterjacka, en ny höstkappa, mössa, vantar m.m.

Allt hade varit perfekt om det inte varit för en sak. Jag borde ha varit förbi detta. Detta borde inte få styra mitt liv. bort..

Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0