how can we be lovers?

Dagen har bjudit på både bra och dåliga saker, det lutar mer åt det sist nämnda. Men jag har överlevt, trots den sitsen jag satt mig i.

Imorgon ska jag träffa min kusin, otroligt spännande, vad vi tänker göra kan jag inte avslöja nu. Ni lär få höra det senare, det är en sak som är säkert. Nervös är jag och ååh! Jag är glad att du finns, ♥

Just nu borde jag ligga nerbäddad i sängen och sova, hej och hå, här sitter jag och lyssnar på party låtar och är upp över öronen helt pigg. Där trodde ni att jag skulle säga kär, men så är icke fallet. No no, no boys for me här inte. Jag vågar inte chansa och nu har jag förmodligen sagt för mycket och får hoppas att ingen vettig människa läser detta. sorry till er som tar åt er. Dock är det inte alls mitt problem, för nu får det vara slut med att jag är såhär snäll som jag är. yes men dock är jag inte snäll i allas ögon, i know. tro mig, jag vet.  och nu svamlar jag bara.

puss och sov gott.

Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0