du får mig att må bra igen.


du får mig att må bra, det känns bra. åh ,låt detta bli bra. för en gång skull låt mig vara lycklig.




Här hemma går Adore U  med lil'rain om och om igen. Jag är helt kär i låten, så bra. Idag var både jag och min syster uppe innan 10, åt frukost tillsammans med dom andra i familjen. Detta händer mycket, mycket sällan då både jag och sis är sjusovare. Mysigt var det i alla fall att äta tillsammans med mamma och stefan ( små syskonen var tvunga att sitta vid tvn, haha! ) .

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, plugga. Kanske åka hem till en kompis!? Men då får jag ta mig böckerna dit. Hm. Har historia läxförhör till imorgon, sen MÄSK och svenska till tisdag. Engelska till torsdag, och något på onsdag var det med. Ja, alla dagarna är fyllda med läxor nu and i hate it.  Imorgon ska vi även fotograferas och min hy ser ut som fan. Helt invaderad av finnar och jag brukar aldrig ha såhär mycket, nej, jag brukar ha fin hy. Men det kanske beror på att jag inte mår sådär jäkla bra? Även om det är på gång att bli bättre.

Kommentarer

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0