Alla har varins Mr Big, min har bara inte kommit än.

Åh, jag älskar verkligen hösten. Det är min bästa årstid. Det är så mysigt när det blir mörkt tidigt på kvällarna, man tänder ljus och myser med filtar och gott sällskap. Finns det något bättre? Man får även lov att ha koftor, mössor, halsdukar och vantar. Fina jackor och ja, jag kan fortsätta hur länge som helst. Jag gillar hösten bäst med andra ord.



Vet ni vad jag vill göra? Jag vill leva som Carrie i Sex and the City. Jag vill ha en egen Mr Big och jag vill ha massor av skor och klänningar. Dock har jag bättre smak än henne, det har nog dom flesta.  Jag vill umgås med mina bästa vänner, fika och på kvällen gå ut och ta en drink. Shoppa och ha ett roligt jobb. Jag  vill vara känd. Eller, bara lite känd. Folk ska veta vem jag är. Det hade varit roligt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Mmm, jag tror alla vill ha det så, kanske inte alltid men ibland. Bara jag får bo i storstad så är jag nöjd. ;) Loves u <3

2008-09-21 @ 16:10:54
URL: http://daniiielsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0